joi, 20 octombrie 2011

Pilda


Sa ai o saptamana plina de intelepciune…ca a ciobanului de mai jos: “Drumeţul: - Cum va fi vremea azi? Ciobanul: - Va fi exact pe gustul meu. Drumeţul: - De unde ştii că va fi exact pe gustul tău? Ciobanul: - Simplu domnule: după ce mi-am dat seama că nu pot avea parte de tot ce-mi doresc, m-am învăţat să fiu întotdeauna satisfăcut cu tot ceea ce primesc de la Dumnezeu. De aceea sunt convins că vremea va fi exact pe gustul meu.” Dzeu.sa iti dea pricepere sa iti gestionezi bine gandurile, astfel incat sa te simti bine in “pielea”ta ,totdeauna si cu tot ce ti se intampla in viata ! Iti urez sa traiesti dupa voia Lui in asa fel incat nici-o actiune sa nu iti trezeasca regrete! E duminica ! Haideti la biserica ,sa mai ingrijim si de suflet ,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -