marți, 13 decembrie 2011

Daca n-am avea Craciun

Fara Craciun?

Fara sa avem Craciun
Nu ne-am bucura acum.
N-am fi an de an copii,
Mos Craciun n-ar mai veni.

N-am trai minunea sfanta,
Cand colind inima canta
Celui ce din Cer coboara
Si se naste din Fecioara.

Daca n-am avea Craciun
Cum ne-am mantui acum?
El s-a coborat din a Sa marire
S-aduca pe pamant pace si bunavoire.

Dar Craciunul vine an de an,
Domnul isi urmeaza a mantuirii plan.
Vine iar in pestera saraca
Si se naste din Maica Preacurata.

Ingeri, oameni canta impreuna,
In miez de noapte colindele rasuna
Steaua isi urmeaza stralucitoare calea,
Pastorasii aud de Sus chemarea.

Daca n-ar mai fi Craciun
Brazi nu am impodobi acum,
Inimi n-ar mai tresalta,
Lumea in intuneric ar umbla.

Dar El vine negresit,
Cu magii de la rasarit,
Cu iubire vine iara,
Din Cerul Cel sfant coboara.

Sa-i cantam colid pios,
Domnului Iisus Hristos.
Sa-l rugam, cu indurare,
Ca si-n pestera din suflet sa coboare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -