joi, 28 aprilie 2011

Comoara mea – Cerul

Comoara mea – Cerul



În toată nebunia-acestei lumi,
În freamătul ciudat din jurul meu,
Azi…m-am oprit o clipă şi am stat
Jos pe genunchi…doar eu şi Dumnezeu.

El…Alfa si Omega,
El…Mielul Sfânt ce-a fost junghiat,
Eu…praful de pe cumpănă
Ce-atât de lesne este spulberat.

Şi copleşit am fost de a Sa Slavă
De dragostea şi îndurarea Sa
Şi-am înţeles că singurul meu drept
Cu sânge-a fost plătit…pe Golgota.

Căci nici un merit nu am…
Şi doar prin Har trăiesc,
Prin Har am fost salvat,
Prin Har pot să iubesc.

Şi-atins de-a Sa putere,
Uimit de Slava Sa,
Mi-a spus:,,De ai avere,
Aceea este Crucea!

Comori de crezi că ai,
Acelea sunt iertarea şi mila Mea din Rai
Iubirea şi speranţa şi Harul meu Divin
Acela ce te face din rob netrebnic…fiu!

Priveşte’n jurul tău!
Tu pentru ce te zbaţi?
Ce nu e de la Mine,e doar deşertăciune
E picur din ocean…cenuşă din cărbune

Zadarnic este tot ce nu e pentru Cer
În goana-acestei lumi,atâţia oameni pier…
Dar toate-acestea ard şi va rămâne scrum
Şi tot ce-ai adunat,va dispărea în fum…

Deci cântăreşte bine! Căci iată vin curând!
Şi-or sta la judecată,popoare,rând pe rând
Lucrează pentru Mine,predă-te pentru Cer
Si lasă-n spate lumea cu lucruri care pier!”

-AMIN-

2 comentarii:

  1. Moartea pacatului

    Paisie, fratele avvei Pimen, era prieten cu cineva din afara chiliei. Atunci, avva Pimen, care nu era de acord, a fugit la avva Ammonas si i-a zis: "Fratele meu Paisie este prieten cu cineva si asta nu-mi da pace". Avva Ammonas ii zice: "Pimen, inca mai traiesti? Intoarce-te in chilie si spune-ti in inima ta ca esti de un an in mormant".

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine traieste prin credinta este mereu optimist, lupta sa invinga prin smerenie, toata murdaria raului care ne face fricosi, pesimisti si tristi intr-o lume atat de frumoasa care ne vorbeste despre minunata iubire a lui Dumnezeu, care este si ramane vesnic o continua noutate plina de taina ! Cine traieste cu Dumnezeu este un om frumos si transmite frumusetea lui Dumnezeu din el prin toate gesturile sale si celorlalti pentru a invata si ei cat este de frumos sa traiesti cu Dumnezeu si pentru Dumnezeu acest minunat dar al vietii care va continua si dupa moartea trupului in vesnicia lui Dumnezeu !

    RăspundețiȘtergere

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -