marți, 19 noiembrie 2013

Ziua Mea de nastere !



  • ,,Dupa cum deja bine stiti se apropie ziua Mea de nastere ,De fapt,in fiecare an oamenii Mi-o sarbatoresc.Insa...nu pentru a se bucura impreuna cu Mine.Ci pentru a profita de aceasta mare sarbatoare a Mea,ca sa se distreze intre ei...Pentru multi conteaza ziua de Craciun si nu Cel ce este praznuit.Craciunul a devenit,,mancare ,bautura si destrabalare,,...Oamenii fac fel defel de cumparaturi si peste tot se vorbeste despre aceasta mare zi...la inceput pareau sa inteleaga si sa aprecieze ceea ce am facut pentru ei,dar Azi, nimeni nu mai stie motivul acestei sarbatori....Imi amintesc anul trecut de ziua Mea...au facut banchet mare..pe mese erau tot felul de bunatati...totul era decorat si plin de cadouri...Dar... pe Mine nu M-au invitat ! ...Eu eram Cel sarbatorit, dar ei au uitat de Mine ! Era sarbatoarea Mea si ei Mi-au inchis usa in fata ! ,,As fi dorit atat de mult sa fi sarbatorit cu ei,,...De fapt nu am fost prea surprins, pentru ca in ultima vreme tot mai multa lume Ma ignora...Si pentru ca am vazut ca nu M-au invitat am intrat neobservat si am stat deoparte...Toti ciocneau,unii erau deja beti, spuneau bancuri radeau si se distrau...cand a sosit un batran imbracat in rosu si a inceput sa strige Ho,Ho,Ho! apoi s-a lasat sa cada greoi pe fotoliu si toti au alergat spre el strigand; Mos Craciun! Mos Craciun, de parca sarbatoarea ar fi fost pentru el. La miezul noptii au inceput sa se inbratiseze, asa ca am intins si Eu bratele sperand ca cineva Ma va imbratisa si pe Mine...Stii?Nimeni nu M-a imbratisat...Deodata au inceput sa-si imparta cadouri...M-am bucurat mult pentru ca Mie i-mi place sa impart cadouri si celor buni si celor rai...asa ca M-am apropiat crezand ca cineva are un dar si pentru Mine !Cu fiecare an care trece e tot mai rau; oamenii isi amintesc doar de mancare,de daruri de chefuri...De Mine nu-si aminteste nimeni .Am observat ca Sant in plus la aceasta sarbatoare,la propria Mea zi de nastere, Am iesit fara sa fiu observat,si am plecat...M-as bucura daca in acest Craciun Mi-ai permite sa intru in viata ta...recunoscand ca in urma cu peste 2000 de ani...am coborat pe pamant pentru a patimi,a muri si a invia pentru ca tu sa ai viata vesnica...Macar azi sa crezi acest lucru !

    { EU } as dori multiplicat si expediat acest frumos mesaj care ni-L cere Domnul IIsus ,,sa asezam in Seara de Craciun un scaun ,o farfurie pe masa pentru Cel Sarbatorit ,un cadou,sa nu sarbatorim fara ca Cel Sarbatorit sa lipseasca,sa incepem o noua viata asa ...CUM II PLACE SI SARBATORITULUI

    MAI BUNA SI MAI IUBITOARE DE HRISTOS

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -