luni, 29 martie 2010

Lumina invierii sa va aduca bucurii

Iisuse,Nu-mi da bogătie,Dar nici sărăcie,Dă-mi te rog,Razele din inima Ta, cea vie,Dă-mi te rog,Ceea ce-i trebuie,Sufletului meu,Altarul Tău, în trupul meu,Să fie,În inima mea mereu,Să-i faci sălas,Duhului Tău,Harul Tău, cel luminos,Odihneste-l si-l asează,În mine,În inima mea să locuiască,Aura Ta,Cea rogvaiv-strălucitoare,Ca un lotus,Cu o mie de petale,Fericirea Ta cea vie,În inima mea să fie,Crinul din sufletul meu,Să înflorească,Sub Lumina Ta cerească,Hristoase Dumnezeul meu,Dumnezeul oamenilor,Să se mântuiască,Sufletul meu ceresc,Ce tu l-ai coborât,si l-ai asezat,În trup lumesc,Pe acest pământ,Ce cu picioarele,Tu Hristoase Doamne,L-ai sfintit,Jerfindu-te pe cruce,si cea din urmă viată,Ai ridicat-o din întuneric, si-ai luminat-o,Cu har de viată minunată, Eternă flacără divină,
Lângă Tine Doamne, Să redevenim, Scântei divine, Îndumnezeite clipe, Vieti trăite, În univers să vezi, Cum se ridică, Sub Lumina Ta,Doamne Iisuse, Sufletele noastre călătoare, Ce revin în matca sa, Mai luminoase, Hristoase Doamne, Fiu ceresc ce ai venit, Pentru mântuit, Slava Ta, mi-ai dăruit, Eu rod bun aș vrea să fiu, si ieri, si azi, si mâine, si acum, Tot ce vreau să-mi mai rămână, E minunata Ta lumină, Mângâietoare si Divină, Lumină din Lumină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -