miercuri, 28 aprilie 2010

Vreau sa invat sa Te iubesc!

Doamne, iata ruga meaflower-rain

Asculta Tu cererea mea

Pentru cate ai facut

Am ramas nepriceput

Sunt un suflet ce spre Tine

Cad, dar totusi mi-e rusine

Pentru cate ai facut

Tu,care m-ai cunoscut.

Astazi nu-ti mai cer nimic

Pentru mine, caci eu stiu

Cat de milostiv Tu esti

Si pe toate le implinesti!

Dar as vrea un singur lucru,

Sa ma-nveti ca sa iubesc

Nu pe mine, ci pe Tine

Tatal nostru Cel Ceresc.

Multe bucurii mi-ai datflower-rain-11

Zilele sunt flori de mac

Orele, parfum de trandafir

Minutele, picaturi de mir.

Soarele, luminatorul

Ingerul aparatorul

Toate Doamne pentru mine

Ca eu sa iti multumesc Tie.

Dragostea neincetata,

Prin a Ta Maica Curata.

Tu ne-ai daruit-o noua

Printr-un strop dulce de roua

Stropul inimii uscate

Stropul durerii uitate

Stropul Iubirii,Hristoase

Stropul vietii Curate.

Prin ale Tale porunci Sfinte

Vreau sa iau mereu aminte

Si sa ma rog cat mai des:

Vreau sa invat sa Te iubesc!

(Georgiana)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -