miercuri, 5 septembrie 2012

Fericirea pentru mine...

Vă intrebaţi poate ce este feicirea pentru mine?
E tihna in care pot admiraf rumuseţea liliacului inflorit,din gradina casei mele,intr-o dimineaţă senină de mai.
Fericirea mea...o seară caldă de vară alături de cei dragi ,ascultând cântecul liniştitor al greierilor,
Ca simfonia unei orchestre,fericirea mea - copiii mei...cu frumuseţea tinereţii,cu optimismul lor,cu grijile pe care şi le fac ,fericirea mea: viaţa alături de cei dragi mie, clipele de linişte de peste zi...fără grija zilei de mâine,pentru că ştiu, că am un umar pe care să mă sprijin.
- -Fericirea mea...
Frumuseţea liturghiei de duminică A cântului de ingeri de la strană Si a legăturii mele cu Dumnezeu
Prin rugăciune. Aceasta este fericirea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -