miercuri, 20 ianuarie 2010

..Miluieste-ma DUMNEZEULE dupa mare mila TA,,

..Milueşte-mă Dumnezeule, milueşte-mă!

pantokrator_sDoamne, oare cum vezi Tu noaptea dintre ani? Cum priveşti înspre cei ce se pregătesc cu multă conştiinciozitate pentru sărbătoarea zgomotoasă a Revelonului?

La cumpăna dintre ani, prin pieţe, ori dacă nu, de pe la ferestrele caselor, oamenii privesc înspre cer, …dar nu ca să vorbească cu Tine ci…ca să vadă focul de artificii. Işi ridică ochii către cer, dar pe Tine nu Te văd că-i prea mult fum, Doamne, şi nu Te aud că-i prea puternic pocnetul petardelor!

În seara asta, Doamne, noi ne aşezăm la masă bogată uitând să-Ţi mulţumim, că e prea multă veselie ca să ne aducem aminte de Tine.

Noi ne bucurăm cu familia şi cu prietenii, că aşa se ‚‚cuvine”, ciocnim pahare cu vin spumos, mâncăm pe săturate, iar Tu…in seara asta, cinezi aproape singur.

Noi ne umplem ochii de lumina artificiilor,… Tu rămâi uitat în cerul Tău. Noi ne umplem urechile de zgomot, …Tu rămâi tăcut după norii de fum. Puţini oameni Îţi bat în uşă, la cumpăna dintre ani, Doamne!

De-am înţelege noi deplin că Tu eşti viaţa, că Tu eşti începutul şi sfărşitul, am pricepe că fără Tine nu trece anul vechi şi că numai prin Tine vine altul nou…

De-am înţelege noi că Tu eşti pururea deasupra noastră…Ţi-am căuta ochii blânzi printre artificii…

De-am vrea să fim o clipă atenţi, Ţi-am auzi binecuvântările pe care ni le dai, ca un Tată bun, în seara de Anul Nou!

Doamne, ce-ar fi dacă atunci când numărăm ultimele secunde ale anului vechi n-am striga: …trei,…doi, …unu….La multi ani!!!… ci am zice smeriţi în inima noastră : Miluieste-mă, Dumnezeule, miluieste-mă! Ce frumos ar fi să facem aceasta, să ne încredintam milei Tale încă din prima secundă a anului!

Fii Tu, Bunule Doamne, în gândul şi-n inima noastră! Vindecă-ne, Doamne, că suntem surzi şi orbi şi numai Tu eşti Doctor bun al sufletelor şi al trupurilor noastre!

Miluieste-ne, Dumnezeule, miluieste-ne, că numai pe Tine Te avem Dumnezeu .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -