vineri, 15 ianuarie 2010

Cred Doamne ajuta necredintei mele!!!!!!!!

“Cred, Doamne, ajută necredinţei mele!”

Scopul diavolului, spune Sfântul Antonie cel Mare,este “să ne împiedice să urcăm în locul de unde a căzut el, adică la Cer.” Una din modalitaile prin care diavolul incearca sa ne departeze de Dumnezeu este necredinta in faptul ca Dumnezeu exista.

Daca noi crestinii le cerem ateilor sa demonstreze ca nu exista Dumnezeu, ei raspund ca nu au cum sa demonstreze ceva ce nu exista. Dar oare cum ar putea un orb din nastere sa descrie lumina zilei? Daca orbul nu poate sa isi imagineze lumina si nu poate sa o vada…inseamna ca nu exista lumina?

Toti cei care nu cred in Dumnezeu sunt orbi sufleteste. Ce motiv as avea eu sa cred filozofii atei? Ce au facut ei pentru mine? Mantuitorul meu Iisus Hristos s-a rastignit pe cruce si a inviat din morti pentru mine. De ce sa ii urmez pe filozofii atei care mi-au spus doar atat ca am venit de nicaieri si mergem spre nicaieri? Mantuitorul meu mi-a promis o viata vesnica daca Il voi urma. Ce am de pierdut daca Il urmez pe Hristos? Ce am de castigat daca ii urmez pe filozofi?

Ce motive am sa cred in teoria evolutionista? De ce sa il cred pe Darwin care zice ca ne tragem din maimuta si sa nu il cred pe Parintele Arsenie Boca care zice ca “nu suntem din maimuţă, dar mergem cu paşi repezi spre ea”?

Dumnezeu este mai presus de stiinta. Degeaba incearca oamenii necredinciosi sa-l limiteze cu stiinta. Stiinta nu poate sa demonstreze ca un om poate sa mearga pe apa. Credinta a putut. Stiinta nu poate sa demonstreze ca Iisus a inviat oameni din morti. Credinta a putut. Stiinta nu poate sa demonstreze cum orbii din nastere pot primii vederea. Credinta a putut. Stiinta nu ii dadea nici o sansa leprosului la vremea aceea, dar credinta l-a vindecat. Cat de frumos l-a laudat Iisus pe sutas: “Adevărat grăiesc vouă: la nimeni, în Israel, n-am găsit atâta credinţă.” Cat de mult a apreciat Iisus credinta femeii canaaneene zicandu-i: “O, femeie, mare este credinţa ta; fie ţie după cum voieşti.”

Nu sunt impotriva stiintei, caci ea este doar o unealta in mana omului: se poate folosi si pentru lucruri bune dar si pentru a face rau. Si de aceea nu avem nevoie de stiinta pentru a crede in Dumnezeu. Un crestin adevarat Il vede pe Dumnezeu pretutindeni: in lumina soarelui, in frumusetea florilor, in zambetul copiilor, peste tot. Un crestin adevarat Il va gasi pe Dumnezeu mereu in sufletul sau.

De aceea nu avem neaparata trebuinta de dovezi stiintifice, ci trebuie sa strigam cu glas mare:

“CRED, DOAMNE, AJUTA NECREDINTEI MELE!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -