sâmbătă, 28 iulie 2012

Îți amintești? ( meditație la psalmul 90)

Îți amintești? Când te-am găsit plângeai…
Scriai un psalm despre final de viață…
Prin amintiri, nostalgic, răsfoiai
Și erai trist, întunecat la față…

Luminile din suflet, rând pe rând,
Se ascundeau de flacăra iubire…
Cuprins de disperare, tremurând,
Te pregăteai să pleci în amintire.

Acolo, în pustie, lângă turmă,
Privind la munții falnici, la poteci,
Făcusei rugăciunea cea din urmă,
Cu mult regret, că totul lași și pleci.

Pe pergamentul din nisip fierbinte
Lăsai ca moștenire un eseu,
Cu iarbă și flori albe, în cuvinte,
Și-un alleluia pentru Dumnezeu.

Aflat între dorință și-acceptare
Eu ți-am aprins  o flacără-n pustie
Ca semn-miracol de redeșteptare
Și strop curat de har și apă vie.

Iți amintești? La anii de credință
Am așezat un bonus, de îndată…
Câți ani ai suferit în umilință
Atâția ai primit ca drept răsplată.

Când alții se plecau sub barda morții
Tu alergai să întrerupi robia…
Pictând cu sânge tânăr, stâlpii porții,
Ca un viteaz dezamorsai urgia.

Ca un viteaz prin mare și pe munte
Purtând toiagu-n semn de biruință,
Tânăr la suflet dar cu alb pe frunte
Ți-ai dus poporul spre făgăduință.

Vezi? Eu ofer bătrânului putere
Și când e de plecat, propun tot Eu…
Pribeagule cu teamă de durere,
La cârma vieții este Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -