miercuri, 11 iulie 2012

 Jos, pe pământ sunt călător,
La Tine-n cer mostenitor,
Acolo sus e tara mea,
Si vesnic mă voi bucura.

O frunză ce adie-n vânt,
Asa sunt eu pe-acest pământ.
În cerul Tău, doresc mereu,
O bun si mare Dumnezeu.

La Tine sus, e casa mea,
În sfântă Împărătia Ta,
Unde doresc s-ajung Iisus,
Si să mă bucur mult, nespus.

Te laud o Doamne prin cântare,
Esti Dumnezeu drept, sfânt si mare,
Îti multumesc că m-ai salvat,
De la pierzare m-ai scăpat.

Fi binecuvântat în veci,
Si de la mine să nu pleci,
Rămâi Tu împlinirea mea,
Cu Tine vreau, în Tara Ta.
Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -