vineri, 13 iulie 2012

,,Veselitu-m-am de cei ce mi-au zis mie , in casa Domnului vom merge ''

Sarguiti-va fratilor si surorilor , a veni impreuna la biserica . Lasati lucrul mainilor voastre si inaltati-va in Cerul cel mai de sus , pentru ca , iata , biserica cer pamantesc este , intru care ingerii slujesc , nevazut , pe Dumnezeu , impreuna cu oamenii , altarul este locul salasluirii lui Dumnezeu , iar Sfanta Masa , tron al Sfintei Treimi , din care ni se da , spre mancare ,Trupul Fiului lui Dumnezeu si Sfantul Lui Sange , care curatesc si mantuiesc sufletele noastre . Pentru ca Insusi Domnul zice : ,,Cel ce mananca Trupul Meu si bea Sangele Meu viu va fi in veci !'' Drept aceea , pentru viata vesnica sa ne ostenim , mergand la Sfanta Biserica , pentru ca , impreuna cu Proorocul sa cantam : ,,Veselitu-m-am de cei ce mi-au zis mie , in casa Domnului vom merge ''(Ps. 121,1).
Si iarasi : ,, Deschideti-mi mie portile dreptatii si , intrand in ele , voi lauda pe Domnul ''(Ps.177,19).
Si asa vei auzi : Fericiti cei ce locuiesc in casa Ta : in vecii vecilor Te vor lauda .''(Ps. 83,5). Pentru ca zice : ,, In adunari binecuvantati pe Domnul Dumnezeu .(Ps.67,27).
Ca semn de credinta buna este , ca , totdeauna , sa alerge omul la biserica si , cu dese rugaciuni , sa-l faca milostiv pe Dumnezeu , fiindca Insusi Domnul a zis : ,,Cereti si vi se va da'' (Matei.7 ,7).
Si porunceste Dumnezeu oamenilor , sa alerge la biserici , ca la un liman lin , in fata viforului , si , ca la o alinare , de primejdiile lumesti sa vina , caci numai atunci , omul leapada de la sine , toata legatura nedreptatii : mania , invidia , iutimea , clevetirea , uraciunea si gandul cel rau . Si asa , va primi Dumnezeu rugaciunea ta , precum asculta o mama pe fiii sai , si-ti va da tie toate cererile inimii tale,de care vei avea de trebuinta.
Domnului nostru slava , acum si pururea si in vecii vecilor  ! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -