luni, 4 ianuarie 2010

CANTARI BISERICESTI

Un comentariu:

  1. Buna ziua. Nu stiu cui sa ma adresez dar daca puteti sa-mi dati un sfat bun va multumesc frumos. Vrem sa dam comanda pentru Usi Imparatesti usile altarului si nu cunoastem nici o societate care se ocupa cu asa ceva. Pe net am gasit una singura dar as mai vrea si alte oferte. Banii pentru usi sunt strinsi de la diversi credinciosi si s-au strins foarte greu, de aceea trebuie sa fim atenti la costul lor. Exista o manastire in jud. Constanta:Adincata care poarta hramul SFINTILOR IMPARATI CONSTANTIN SI ELENA.Pentru acolo dorim. Din satul parasit de zrci de ani n-au ramas in picioare decit zidurile manastirii. Am renovat-o cit de cit ,mai este mult de lucru la ea dar cel putin eu personal sunt nerabdatoare sa facem usile si atunci caut oferte dar nu stiu unde. Va rog daca puteti ajutati-ne cu un sfat bun. Multumesc din suflet. Numele meu este Alexandrina. Tel: 0722441773

    RăspundețiȘtergere

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -