miercuri, 7 martie 2012

...Să-i dăm ,,batista" noastră lui Hristos!...


Aseară, în timpul unei discuţii, mi-am amintit de acest exemplu de iubire necondiţionată....Poate fi un test pentru fiecare dintre noi, creştinii moderni, cei cu teama infectării chiar şi atunci când luăm Sfânta Împărtăşanie cu aceeaşi linguriţă cu care a luat înaintea noastră un ,,bubos"...

,,Intr-o zi a venit la Coliba un copil indracit impreuna cu tatal sau. In acel moment a venit si un cunoscut de-al meu, iar eu l-am luat pe tatal copilului deoparte ca sa-i spun cateva lucruri, caci din cauza lui se indracise copilul. Bietul de el era intr-o stare jalnica. Ditamai flacaul si-i curgeau mucii… Cand cunoscutul meu l-a vazut, s-a apropiat de el, si-a scos batista, i-a sters nasul si a bagat-o iarasi in buzunar. Si-a scos apoi crucea de aur de la gat si a pus-o la gatul copilului. Dar nu lucrul acesta era atat de important, cat sa fi vazut cu cata dragoste, cu cata afectiune a sters nasul copilului – de-ati fi vazut in ce hal era! Am ramas impresionat. L-a durut pentru el ca pentru un frate. Daca nu-l simtea ca pe un frate, ar fi facut aceasta? Daca il iubesti pe celalalt ca pe un frate, ii stergi nasul cu propria batista si o pui iarasi in buzunar! Dar daca nu-l simti ca pe un frate, este ca un corp strain: putin sa te atinga, imediat sari in sus; putin scuipat sa cada pe tine, te duci repede sa te speli. "
( Cuviosul Paisie Aghioritul )

...să ne amintitm că uneori ne întâlnim cu Hristos şi Îl putem cunoaşte doar în ,,amărătul" acela din parc îmbrăcat în zdrenţe, sau în cel care ne bate în poarta casei pentru adăpost, sau în sora bolnavă paralizată, sau în fratele tău care doar strănută...
...să-i dăm ,,batista" noastră lui Hristos!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -