vineri, 30 martie 2012

Doamne, unde sa ma duc

As vrea o Doamne ca sa fug
Dar nu stiu unde sa ma duc
As vrea sa fug din fata ta
Caci am gresit cu fapta mea
Dar Domne unde ratacesc
Mereu cu tine ma-ntilnesc
Caci am mintit si am furat
Si am cazut mereu doar in pacat
Sau poate nu ma-m comportat
Frumos cu cel apropiat
Si multe am facut ,si injurat
Doar pentru tine a fost un gand curat
Sau poate am preacurvit
Si-apoi eu am zimbit
Crezind ca pe Tine eu te-am pacalit
Si multe rele eu am facut
De cind traiesc pe-acest pamint
Zimi Tu Doamne, te intreb in gand ?
Acum eu unde sa ma duc?
De vreau sa ma ascund si in pamint
Si-acolo pentru Tine locu-I sfint
Caci a primit pe-atatea mii de sfinti
Ce-au ridicat la Tine rugi firbinti
Si s-au rugat doar pentru mintuire
Si s-au rugat si pentru omenire
Si s-au rugat si pentru-a lor popor
Chiar si pentru al lor conducator
Chiar pentru-ntrega omenire
Ca sa le dai Tu mintuire
Caci relele sau inmultit
Iar noi cu totii am pacatuit
Se fura se-nseala si se asupresc
Cu totii ei pe Hrstos il rastignesc
Omoara pe apropiat si spun ca nu-I pacat
Apoi ei iute miinile si le-au spalat
Nimic nu am facut ,chiar am jurat
Apoi de la tribuna cind vorbesc
Ei spun mereu ca se "caiesc” !
Si zic mereu ca e pacat de singele varsat
A Acestui om ce era nevinovat
De ce mereu acest cosmar mereu el se repeta ?
Caci eu sunt un Om si nu marioneta
Si care sa fie manipulata
De vre-un conducator sau sef de gloata
De ce sa nu fie animata chiar de Dumnezeu
In a carui trup e chiar chipul Sau
As vrea Doamne ca sa fug de tine
Dar de ma uit universul tot este in Tine
As vrea in buncar sa ma bag
Dar si acoloi-mi treci al meu prag
Da-as vrea ca sa ma urc la cer
Si sa-mi gasesc un loc stingher
Si-acolo Doamne tu ma vezi
Caci am pacatele strinse-n gramezi
Nu stiu Doamne unde sa ma duc
Si cind ma gindesc la Tine pling
De frica chiar de-as vrea sa intru-n mine
Mie frica caci i-mi este rusine
Caci aruncind un ochi in interior
I-mi trece prin tot trupul un fior
Caci cind ma uit si privesc mai bine
Caci chiar si-acolo Doamne dau de tine
Si cind in inima privesc
I-ti vad crucea pe care eu te rastignesc
Te rastignesc mereu cu-al meu pacat
Mi-e frica ca sa nu ajung in Iad
O Doamne vino cu a ta mila
O vino de ma trage la lumina
Nu ma lasa ca sa mai lincezesc
Nu ma lasa ca sa te mai rastignesc
Cu ochii in lacrimi catre tine eu privesc
Si pentru-al meu pacat acum eu ma caiesc
Si cer la tine doar cu umilinta
Deci vino de-ntareste a mea credinta
Ajutama Doamne ca sa nu mai fug
Caci nu stiu Doamne unde sa ma duc
Ce e sub soare totul este al Tau
Caci Tu esti Unul Dumnezeu
Si-ori unde Doamne as vreasa fug
Nu pot de Tine Doamne ca sa ma ascund.
Petru Calimanescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -