marți, 28 decembrie 2010



Copilul Meu…
Poate nu mă cunoşti, însă eu ştiu totul despre tine…Psalmul 139:1
Ştiu când stai jos şi când te ridici…Psalmul 139:2
Şi îţi cunosc toate căile…Psalmul 139:3
Chiar şi firele de păr din cap îţi sunt numărate…Matei 10:29-31
Căci ai fost făcut după chipul meu…Geneza 1:27
În mine ai viaţa, mişcarea şi fiinţa…Faptele Apostolilor 17:28
Căci tu eşti odrasla mea… Faptele Apostolilor 17:28
Te cunosc chiar dinainte de a fi conceput…Ieremia 1:4-5
Te-am ales când am planificat creaţia…Efeseni 1:11-12
Tu nu ai fost o greşeală, deoarece în cartea mea au fost scrise toate zilele tale…Psalmul 139:15-
16
Am hotărât timpul exact al naşterii tale şi unde vei trăi…Faptele apostolilor 17:26
Tu ai fost făcut într-un mod minunat şi cu atenţie…Psalmul 139:14
Te-am ţesut în pântecele mamei tale…Psalmul 139:13
Şi te-am adus la lumină în ziua în care te-ai născut…Psalmul 71:6
Am fost prezentat greşit de cei ce nu mă cunosc…Ioan 8:41-44
Eu nu sunt distant şi mânios, ci sunt expresia deplină a dragostei …1 Ioan 4:16
Iar dorinţa mea este de a-mi risipi iubirea asupra ta…1 Ioan 3:1
Doar pentru că tu eşti copilul meu iar Eu sunt tatăl tău…1 Ioan 3:1
Îţi ofer mai mult decât ar fi putut să-ţi ofere tatăl tău pământesc vreodată…Matei 7:11
Deoarece sunt Tatăl perfect…Matei 5:48
Fiecare dar bun pe care îl primeşti vine din mâna mea…Iacov 1:17
Căci Eu sunt cel ce se îngrijeşte de tine şi îţi îndeplineşte toate nevoile…Matei 6:31-33
Planul meu pentru viitorul tău a fost întotdeauna plin de speranţă…Ieremia 29:11
Pentru că te iubesc cu o dragoste veşnică…Ieremia 31:3
Gândurile pe care le am pentru tine sunt mai multe decât nisipul de pe ţărmul mării …Psalmul
139:17-18
Şi mă bucur pentru tine, în timp ce îţi cânt …Ţefania 3:17
Niciodată n-o să încetez să-ţi fac bine …Ieremia 32:40
Deoarece eşti comoara mea preţioasă …Exod 19:5
Doresc să-ţi dau toată inima şi sufletul…Ieremia 32:41
Şi vreau să-ţi arăt lucruri mari şi minunate…Ieremia 33:3
Dacă mă vei căuta cu toată inima ta, mă vei găsi…Deuteronom 4:29
Bucură-te în mine şi eu o să-ţi îndeplinesc dorinţele inimii …Psalmul 37:4
Deoarece Eu le-am pus acolo…Filipeni 2:13
Pot să fac pentru tine mai mult decât îţi poţi imagina vreodată …Efeseni 3:20
Căci Eu te încurajez cel mai mult…2 Tesaloniceni 2:16-17
Eu sunt Tatăl care te mângâie în toate necazurile tale …2 Corinteni 1:3-4
Când ţi-e inima zdrobită, eu sunt aproape de tine…Psalmul 34:18
Aşa cum un păstor îşi poartă mielul pe braţe, tot aşa te port şi eu în inima mea…Isaia 40:11
Într-o zi o să-ţi şterg orice lacrimă din ochi …Apocalipsa 21:3-4
Centrul Grace Franklin Manual de instruire Sozo
A şaptea ediţie – mai 2004
pagina 122
Şi o să-ţi iau toată durerea pe care ai suferit-o pe acest pământ …Apocalipsa 21:3-4
Eu sunt Tatăl tău, şi te iubesc, aşa cum Îl iubesc pe Fiul Meu, Isus …Ioan17:23
Căci în Isus, este descoperită dragostea pe care ţi-o port …Ioan 17:26
El este reprezentarea fidelă a fiinţei Mele…Evrei 1:3
El a venit să demonstreze că eu sunt de partea ta, şi nu împotrivă…Romani 8:31
Să îţi spună că eu nu îţi ţin în socoteală păcatele …2 Corinteni 5:18-19
Isus a murit ca Eu şi cu tine să putem fi împăcaţi …2 Corinteni 5:18-19
Moartea Lui a fost cea mai clară expresie a iubirii pe care o am faţă de tine…1 Ioan 4:10
Am renunţat la tot ce am iubit, ca să-ţi pot câştiga dragostea…Romani 8:31-32
Dacă primeşti darul pe care ţi-l fac prin Fiului meu, Isus, mă primeşti pe mine…1 Ioan 2:23
Şi nimic nu te va mai separa vreodată de dragostea mea …Romani 8:38-39
Vino acasă şi vom încinge cea mai mare petrecere care s-a văzut vreodată…Luca 15:7
Am fost întotdeauna Tatăl tău şi voi continua să fiu…Efeseni 3:14-15
Te aştept…Luca 15:11-32 Cu dragoste, Tăticul tău.
Atotputernicul Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -