duminică, 26 decembrie 2010

Fuga de pacat

Mi-aduc aminte de pacat
Mereu mi-aduc aminte:
Ca legea Ta eu am calcat
Sunt pacatos... sunt vinovat,

Mi-aduc aminte de pacat
Si-n lacrimi gem, Parinte...
De-atatea ori m-am razvratit
Pacatului doar prada,
Ca un nebun eu Te-am hulit,
Din casa Ta eu am fugit,
De atatea ori m-am razvratit
Si focul sta sa cada...

Mi-aduc aminte si suspin
Pacatul ma-nfioara;
De rani mi-i trupul astazi plin
Si ca talharul Doamne vin,
Mi-aduc aminte si suspin
Azi vad ce-am fost... azi vad ce sunt
Sarac si praf si fum:
Cenusa-s anii mei si vant...
De mine Doamne ma-nspaimant
Cand totu-i praf,
Cand totu-i scrum,
Nevrednic mila ta o cer,
Indura-te ca pier.

Cu dragoste frateasca,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -