duminică, 26 decembrie 2010


Sunt un om,
un chip de humă,
făcut de Dumnezeu.
Dar ca să nu rămân
la fel ca o păpuşă,
cu care poţi face ce vrei,
să-i îndoi mâinile,
să-i rupi un picioruş,
fără ca ea să poată plânge,
să poată simţi durerea pricinuită!
Eu am primit,
de la Domnul
un trup viu,
pentru că am primit în dar,
ceva mult mai preţios:
am primit un suflet!
Da, eu nu sunt la fel,
cu o păpuşă,
eu deşi sunt rănită,
simt şi mă doare,
şi mă pot plânge.
Dar atunci când vreau s-o fac,
mă gândesc la Domnul,
care a avut mâinile îngăurite
şi întinse pe cruce,
picioarele străpunse de cuie.
Şi pentru ce dacă nu pentru mine!
Şi atunci ştiu că şi eu
trebuie să rabd durerile,
să iau şi eu crucea
în fiecare zi şi să-I urmez.
Să-I urmez Domnului.
Să împlinesc voia
Celui care m-a creat!~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -