luni, 27 decembrie 2010

FLORI DE IUBIRE

Te simt pe cărările inimii

Păşind cu tălpi de lumină

Şi lăsând în urma Ta miresme de Cer...


Îţi simt pasul uşor ocolind rane

Pentru ca apoi să îngenunchezi lângă ele

Şi lacrima Ta să le spele...


Simt florile crescând din dureri

Pe care atingerea sfinţeniei Tale

Le-a făcut flori de iubire,

Cu petale ce nu se ofilesc,

Cu frunze ce nu-ngălbenesc...

Cu parfum de şoapte ,,Te iubesc!”


Ce mult aş fi vrut să le dăruiesc

Semenilor ce-mi par îngeri...

Dar Tu mi-ai spus blând:

,,Cheamă-i la tine în suflet,

Pe cărări de iubire

Cu flori de nemurire!”


Şi i-am chemat, Doamne!

Fă Tu curat în cămara inimii mele

Şi-mpodobeşte-mi grădina

de florile Iubirii Tale

cu parfum de şoapte ,,Te iubesc!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -