miercuri, 1 decembrie 2010

***Sfamta Cruce***


Crucea....ce reprezinta ea pentru mine?!.........simbol al credintei sau poate lemnul pe care a murit Iisus, sau poate ceva mult mai tainic,...sau poate ceva fara importanta...
Dar pentru tine...........omule.................ce reprezinta Crucea?!..........un simplu gest care il faci cu mana cand treci prin fata bisericii, sau poate o cruciulita pe care o porti la gat ca sa iti poarte..........noroc.......sau poate chiar lemnul pe care a murit Iisus.............
Dar eu stiu ca Iisus a murit pe cruce ca sa imi dea o Viata noua, o Inima noua, o Dragoste noua si mai mult de atat El a atarnat pacatele mele de cruce si le-a lasat acolo ca sa pot fi Sfant, sa fiu Curat, sa fiu ....................Copilul Lui.................iti dai tu seama.....................?!..........COPILUL LUI.............. o Doamne cat esti Tu de Maret si Minunat.......Slavit sa fii in veci......dar pt mine Crucea mai inseamna a-mi trai viata mea de zi cu zi, a fi Lumina intr-o lume plina de intuneric si pacat, exemplu celor din jur.......................oare cum imi port eu Crucea zi de zi............???......pt mine asta insemna Crucea......a fi partas la suferintele Lui, ca mai apoi partas si mostenitor in Paradis cu El, Tatal, si cu El Fiul.........la imparatia Lui......Amin si ajuta-mi o Doamne....!!!!.............

Un comentariu:

  1. Deschid fereastra si ma uit afara............si ghici ce?!............ghici ce vad..... penutu ca a cazut frunzele copacilor care vara nu imi da voie sa vad.....sfanta cruce din apropierea blocului meu care o zaresc acum in fiecare dimineata....straluceste in soare.... dar eu stiu un lucru.....in spatele Soarelui sta Cineva care ma iubeste si mi-a oferit toata Dragostea Lui..El e Dragoste si sunt bucuroasa ca El imi incalzeste inima in fiecare dimineata indiferent cat de frig ar fi.....

    RăspundețiȘtergere

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -