duminică, 26 decembrie 2010

Sunt o oaie ratacita

Iata Doamne ,Tu si eu !
Pacatos, murdar si rau.
Ce-a ajus zidirea Ta..
Nu sunt om, sunt o lichiea.

Sunt pierdut si plang cu jale,
Ca m-am abatut din Cale.
Am inima impietrita,
Sunt o oaie ratacita.

Am facut in aceasta lume
Desfrau,clevetiri,glume.
Nu mai pot sa te iubesc
Şi nevrednic sa-ti vorbesc.

Pleaca Doamne de la mine
Mult Te-am suparat stii bine.
Am uitat de Crucea Ta
Spunand mereu ca e grea.

Nu am iubie,dar am ura
Rautati imi ies din gura,
Nu stiu voia Ta sa fac,
Nu-ti pot fi Doamne pe plac.

Stiu ca esti mereu cu mine,
Stiu ca poti sa ma faci bine.
Sa te chem? Ce-ti pot eu da?
Dar de vii nu mai pleca!

Nu suntem decat noi doi:
Tu in cer,eu in noroi.
Sunt bolnav si ticalos.
Fa-ma Doamne sanatos.

Duhul bun al Tau si Sfant
Da-mi-l mie cat mai sunt
Si fac umbra pe pamant.
Te rog nu ma lepada
Doamne de la fata Ta.

Fa-ma in Duhul Tau sarac
Sa Te pot slavi in veac
Tata,Fiu şi Duh Sfant
Cum e in cer si pe pamant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

- Deoarece avem nevoie zilnica de hrana spirituala, aici este locul unde vei gasi cate o . . . soapta a Duhului Sfant pentru a te ajuta sa intelegi voia lui Dumnezeu cu privire la viata ta -